-
Dostępność
Jak zapewniamy dostępność dla osób z indywidualnymi potrzebami
Obsługa bez barier to konkretne działania
Mazurski Bank Spółdzielczy w Giżycku dokłada wszelkich starań, aby zapewnić dostępność oferowanych usług dla wszystkich użytkowników, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Naszym celem jest tworzenie przestrzeni – zarówno online, jak i stacjonarnie – przyjaznej i dostępnej dla każdego. Chcemy, aby każda osoba, niezależnie od swoich możliwości, mogła swobodnie korzystać z naszych produktów, usług i informacji.
Zapewniamy naszym klientom dostęp do usług bankowości detalicznej na kilka sposobów – poprzez placówki bankowe, bankowość internetową, aplikację mobilną, bankomaty.
W działaniach związanych z dostępnością kierujemy się obowiązującymi regulacjami prawa krajowego, międzynarodowymi standardami, w szczególności wytycznymi WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines) na poziomie AA oraz dobrymi praktykami.
Co już zapewniamy osobom ze szczególnymi potrzebami
-
Dokumenty łatwe do zrozumienia
Nasze umowy i regulaminy są pisane prostym językiem i dostępne w formacie PDF zgodnym ze standardem WCAG 2.1 – wygodne do czytania także z użyciem czytnika ekranu
-
Strona internetowa dla każdego
Serwis został zaprojektowany zgodnie z międzynarodowym standardem WCAG 2.1 (poziom AA), który określa zasady dostępności treści cyfrowych dla osób z ograniczeniami percepcyjnymi, ruchowymi i poznawczymi.
-
Przyjazna obsługa
Nasi pracownicy są przeszkoleni w zakresie obsługi osób ze szczególnymi potrzebami – chętnie pomogą i dostosują sposób komunikacji do Ciebie.
-
Udogodnienia w placówkach
W placówkach znajdziesz ułatwienia: pętle indukcyjne oraz lupy.
Dostępność w naszym Banku
Deklaracja dostępności
-
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o analizę mapy dostępności usług bankowości detalicznej dostępnych w naszym banku.
Data sporządzenia deklaracji: 27 czerwca 2025r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 27 czerwca 2025r.