Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Reklamacje

Mazurski Bank Spółdzielczy w Gycku rozpatruje skargi i reklamacje zgodnie z Instrukcją „Zasady dotyczące procesu obsługi skarg i reklamacji klientów”. Proces rozpatrywania skargi/reklamacji w Banku zostaje podjęty niezwłocznie po otrzymaniu skargi/reklamacji i zostaje przeprowadzony rzetelnie, wnikliwie i terminowo, z zachowaniem obiektywizmu oraz z poszanowaniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa i dobrych obyczajów. Każde zgłoszenie mające charakter reklamacji bądź skargi ewidencjonowane jest w Rejestrze skarg i reklamacji.

Dostępne załączniki do pobrania:

Informacje ogólne.pdf

Klauzula dla Klienta.pdf

Formularz reklamacyjny.pdf

Klauzula dla osoby niebędącej Klientem.pdf

Formularz reklamacyjny - transakcje nieautoryzowane.pdf