Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści
  • Dostępność usług w kanale stacjonarnym

    Dostępność usług w kanale stacjonarnym

    Dostępność usług w kanale stacjonarnym

    Oferujemy i świadczymy następujące usługi, zgodnie z art. 5 pkt 30 ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze: kredyt konsumencki i hipoteczny oraz usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym.

    Zapewniamy dostępność naszych usług w szczególności na etapach

    • Przedstawienie oferty klientowi

    • Wnioskowanie o produkt

    • Zawierania umowy

    • Obsługi produktu

    Dostępność usług zapewniamy poprzez odpowiednie przygotowanie dokumentów i materiałów, w szczególności: ulotek lub innych materiałów promocyjnych, treści na naszej stronie internetowej, formularzy, wniosków, umów, pism oraz końcowym rozliczeniem produktu.

    Informacje niezbędne do korzystania z usług znajdziesz:

    • w regulaminach związanych ze świadczeniem usługi, z którymi możesz zapoznać się w oddziale banku oraz drogą mailową,
    • w umowach związanych ze świadczeniem usługi, z którymi możesz zapoznać się w oddziale banku, drogą mailową.

      Umowy i regulaminy w przystępnej formie

      Wszystkie nasze umowy i regulaminy przygotowujemy w sposób, który ułatwia ich zrozumienie

      • Piszemy prostym i jasnym językiem

      • Udostępniamy je w pliku PDF, który spełnia wymagania dostępności (standard WCAG 2.1)

      • Dzięki temu osoby ze szczególnymi potrzebami mogą samodzielnie zapoznać się z dokumentami – np. z pomocą czytników ekranowych

      Naszym celem jest, by każdy klient – niezależnie od swoich możliwości – rozumiał, jakie usługi oferujemy i na jakich zasadach