-
Dostępność usług w kanale stacjonarnym
Dostępność usług w kanale stacjonarnym
Oferujemy i świadczymy następujące usługi, zgodnie z art. 5 pkt 30 ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze: kredyt konsumencki i hipoteczny oraz usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym.
Zapewniamy dostępność naszych usług w szczególności na etapach
-
Przedstawienie oferty klientowi
-
Wnioskowanie o produkt
-
Zawierania umowy
-
Obsługi produktu
Dostępność usług zapewniamy poprzez odpowiednie przygotowanie dokumentów i materiałów, w szczególności: ulotek lub innych materiałów promocyjnych, treści na naszej stronie internetowej, formularzy, wniosków, umów, pism oraz końcowym rozliczeniem produktu.
Informacje niezbędne do korzystania z usług znajdziesz:
- w regulaminach związanych ze świadczeniem usługi, z którymi możesz zapoznać się w oddziale banku oraz drogą mailową,
- w umowach związanych ze świadczeniem usługi, z którymi możesz zapoznać się w oddziale banku, drogą mailową.
Umowy i regulaminy w przystępnej formie
Wszystkie nasze umowy i regulaminy przygotowujemy w sposób, który ułatwia ich zrozumienie
-
Piszemy prostym i jasnym językiem
-
Udostępniamy je w pliku PDF, który spełnia wymagania dostępności (standard WCAG 2.1)
-
Dzięki temu osoby ze szczególnymi potrzebami mogą samodzielnie zapoznać się z dokumentami – np. z pomocą czytników ekranowych
Naszym celem jest, by każdy klient – niezależnie od swoich możliwości – rozumiał, jakie usługi oferujemy i na jakich zasadach